Thursday, October 20, 2005

Most jovok Business Taxation cimu oramrol.
A business school-os diakok eszmeletlen hulyek. Mar bocs. Egy kis szampeldat 40 percig magyarazott az eloado. Annyira untam magam, hogy elovettem a kamerat, es elkezdtem fenykepezni.


A kozgazosok viszont nagyon ertelmesek, a monetary economics cimu oramat elvezem. 10 perc alatt tobbet tanultam, mint otthon fel ev alatt, s a diakok is erdeklodoek. Latszik, hogy ok ev kozben is olvasgatnak cikkeket, hazikat irnak, nem ugy, mint mi. Csomo minden, amit mar tanultam, most vilagosodik meg elottem.


Egyebkent visszaterve a tegnapi kirandulashoz, azt szeretem Londonban (tobbek kozt), hogy a fejed folott repulnek el a repulok, gyakran egesz kozel, nagyon jol lehet oket latni.

Lattatok a Donnie Darkot? asszem abban esik a srac haloszobajara egy repcsi turbinaja. Sux... :)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home