Friday, October 21, 2005

Hi!

Tegnap Erasmusos talalkozo volt, ingyen kaja, ingyen pia. Sikerult 3-szor ebedelnem. Eloszor delben, de azt nevezhetjuk reggelinek is, utana egykor talalkoztam egy csopitarssal egy kinaiban, ott is ettem egy kicsit, vegul az Erasmusos "Social gathering"-en sem hagytam ki az ingyen kajat. Raadasul tok finom feher borral kinaltak.
Este meg elmentunk egy helyre a belvarosba. Hat mit mondjak. Eleg vacak volt, viszont szeretek utazgatni, ugyhogy vegul nem bantam meg, hogy elmentem. Az ejszakai buszozas kb olyan, mint Pesten, csak durvabb :). Pl siman elofordul, hogy leul melled vki a buszon es elkezd tekerni egy jointot. Legutobb egy srac, miutan tekert egyet, az ajtoban allva alig varta, hogy ragyujthasson. Azert legalabb a buszon nem fustolnek. Tegnap sikeresen lealkudtam egy hotdogot ketto otvenrol egy otvenre. Yesss. Igy mar megerte. Egyebkent 3 font egy ebedert eleg jo arnak szamit.



Kozkivansagra bevagok egy kepet a szobamrol. Balint szaritja a ruhait mosas utan. Lehet, hogy elobb egy olyat kellene mutatnom, amin szepen rendbe van rakva a szobam, de az uncsi, es mindig elfelejtem lefenykepezni, szal arrol nincs kepem.













Harom het utan ugy gondoltam, egy kicsit szemelyesebbe teszem a szobamat, mellesleg rafert (ill. meg mindig rafer). Nah, mindenesetre megtalaltam a modjat: kiirtam a nevem az ajtora.

Egyik este, amikor hazamentem, felfigyeltem a hutogep tetejen sorbaallitott jatekkamerakat. Negyon pihent lakotarsaim vannak. Egyebkent jatekkamerak melle kaptunk egy-egy ingyen sort, aminek ertheto modon nagyon orultunk. Mondjuk en is eleg hulyen festhettem, a jatekkamerakat egy szek tetejen fenykepezve... :)





Ez a kep nem a mi laka-
sunkban keszult, de a konyha/ etkezo kb ugyanigy nez ki, csak nalunk a konyha jobban el van szeparalva. A kepen 3 spanyol srac van (jobb oldalon, meg kozepen), egy jordaniai a csikos poloban, mellette a kek belga, ot egyre kevesbe birom - o vitt el minket tegnap arra a Drum&Bass helyre -, a lany meg Mauriciuszi.


O Julie es Carmen, egy francia es egy spanyol lany.







Udv mindenkinek!!

1 Comments:

At 2:07 pm , Blogger bloggrez said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home