Thursday, May 04, 2006

hello!
na elkezdodott a vizsgaidoszak, megjott a joido, meg felmondtam a munkahelyemen. tomoren ezek tortentek velem mostanaban. :)
gondolom mindenkit erdekel, hogy miert hagytam ott a melohelyemet. hat mar regota fontolgattam, elegge leromlott a hangulat, foleg az uj menedzsment miatt, jott egy uj csavo, nem kevesbe szemet, mint az indiai. megint tobbet kellett dolgoznunk, kevesebb penzert, mert mindenkinek levittek az oraszamat. erre meg, most hogy kezdodik a vizsgaidoszak, megduplaztak az oraszamomat, szal megmondtam, hogy ezt nektek!
na, mindesetre most van idom elvezni a jo idot, meg ugy is, hogy tanulnom kell. ma 27 fok van!!! egy kicsit melegem is van.
jol esne mar egy kis eso! :)
najo, ezt gyorsan visszaszivom, mert aztan itt 10 perc alatt beborul, aztan akkor hirtelen vehetsz egy ingyen-furdot.

idokozben eltelt 2 nap, ideje befejznem ezt a bejegyzest... most egy kicsit csoporog az eso, de kellemes meleg van, isteni illata van a levegonek. sajna valszeg pont a viragok miatt majd meghalok a pruszkolestol. szenanatha ehhhhh.
tegnap meg megvolt a elso vizsgam, economics of the EU. hat azt nem mondanam hogy tul sokat tanultam ra, de szerintem meg igy is tul sokat :), persze majd meglatjuk mit kapok ra.

szoval, mostanaban eleg sokat voltam kinn, foleg a greenwich parkban, meg a koli udavarn, ahol egyebkent mostanaban spontan focik, tollasozas meg fribizes jon ossze.
a tegnapelott keszult kepeimnek azt a cimet adtam, hogy Greenwich, flowers, cars (Greenwich, viragok, kocsik), mindjart megertitek, hogy miert:


annyi kepet keszitettem, hogy ugy dontottem ahelyett, hogy egy csomot feltoltok ide, inkabb csinalok egy-egy kollazst.
aztan meg tipikus angol sportot is neztem: krikett... szepek a hatterben a viragzo fak.


az egyik kertben meg - a parkban vagy 5-6 kert van, viragokkal, toval, ezzel-azzal - talalkoztam egy oreg tengeresszel. nem halasszal :). fenykepezgettem, o meg megkerdezte, hogy digitalis kameram van-e, meg hogy szamitogepre tom-e masolni, meg ilyesmi, aztan vegul vagy masfel oran keresztul beszelgettunk. erdekes dolgokat meselt, igazi angol tengeresz, akartam is rola kepet kesziteni, de nem engedte :)

ezt meg egy uj helyrol keszitettem, futas kozben fedeztem fel, kis elrejtett dombteto, kilatassal egesz londonra. ezen a kepen a messzi tavolban lathato a London Eye, kozelebb a DLR (konnyu vasut), meg kozelebb, felirattal a falan, a kolival szemkozti epulet. a kolinak csak a teteje latszik...


ez meg a szokasos kep a nulla fokrol:


na most ciao mindenkinek, ideje hazamennem (amy lakasaban t'ok csak netelni...)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home