Monday, April 24, 2006

hi

mostanaban nagyon jol erzem magam, meg a kozelgo vizsgak, es a csutortokon leadando esszem ellenere is. meg az egyre vacakabb munkahelyem ellenere is. a huje fonok felvett 3 embert a barba, viszont mindenkinek lecsokkentette a heti oraszamat, a magas koltsegekre hivatkozva, persze mindenki hodorog, mer szarul keresunk emiatt. a legszebb, hogy szombaton meg be kellett zarnunk ido elott, mert nem volt eleg pincer, meg en is egyedul voltam a barban, es tele volt az etterem... en mindenesetre elveztem, jol lehuztam a ceget (par be nem utott sorrel, meg cappuchinoval) :) muszak utan meg a pincerek adtak a borravalojukbol, mert azt hittek nem kaptam semmi borravalot, ami egyebkent igaz is.

most egyebkent eppen esszet irok. nem tul nagy lelkesedessel. eddig kb minden massal foglalkoztam, csak azzal nem... multkor meg lekestem egy hataridot. potom egy honappal :) vmiert ugy emlekeztem, hogy apr 21 a hatarido, de kiderult, hogy marc 20-a volt. de ha mar lekestem, minek csinaltam meg??????????? :)

tegnap atmentunk a szomszed barba, elo jazz zene volt, szerintem eleg vacak volt, de a tobbieknek tetszett. mindenesetre legalabb elo volt :) utana meg lementunk a klubba (a bart north pole-nak, a klubot pedig south pole-nak hivjak, mert az lenn van az alagsorban). ott meg tancoltunk egyet, az is jo volt. pedig rnb-t nyomattak.

aztan egyik nap meg julie teazos, sutis, tarsasjatekos estet szervezett, az is tok jo volt, konnyed elfoglaltsag. faride, a mexikoi lany epp aznap jott vissza, mindenki orult neki. a csajszi 3 honapot toltott olaszorszagban, utana par hetet spanyolorszagban meg potugaliaban. most angliaban lesz egy ideig, aztan meg ki tudja. jo, mi? itt epp mellette ulok, mikozben jungle speedet jatszunk (francia jatek):


egyszer regebben meg gosiaval meg amyvel elmentunk egy hazibuliba. amy-n meg rajtam kivul csak lengyelek. a lengyelek megszalljak londont... mindenesetre ott is jol szorakoztunk, a kovetkezo kep tanusaga szerint:


most nemtok feltolteni tobb kepet, ugyhogy folyt kov.

ciao

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home