Tuesday, March 07, 2006

hello kedves mindenki!
nem is tom mit irjak, sok mindenrol tudnek, csak idom nincs.
mult heten Arpiekkal meg uncsitesommal kirandultunk egy kicsit. tok jo volt, kedden olyan helyeken voltunk, ahol en mar sokszor voltam, de meg mindig nagyon szeretem oket. kiderult, hogy a St James' Park nem csak nekem a kedvencem, Baraek is nagyon elveztek. mokusokat etettunk, meg libakat, nagyon jo volt. meg havazott is egy kicsit, ami itt nagy szo. mondjuk jo hideg volt.
westminsterben kezdtuk a turat, ott keszult ez a kep.
Bobike! vegre latsz kepet a fiadrol!
apropo, Peti jol van, talalt lakast, dolgozik, de mivel en is dolgozom, nem nagyon tudunk talalkozni. talan majd ha tul leszek az esszeken. amiket mellesleg most is irnom kene, de prioritast adtam a blognak. nemtom hogy nezi-e meg vki, olyan ritkan irok mostanaban.

bara nagyon jo kepeket csinalt, ime ez is nagyon jo:

a mokusok halalosan jo fejek voltak. eleg sokat jatszottunk veluk. volt ott egy csajszi, tok rendes volt, adott nekunk mogyorot

a csajt is lefenykepeztem :)

ez a kep kemeny: :)

Bara es Balint, hatterben a tóver bridzs:

itt meg Peti es Bara probal sikeresen atkelni a Buckingham Palace elotti uttesten. lathatoan meg vannak konnyebbulve, sikerult.



ma regota eloszor esik az eso.

na ciao mindenki!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home