Tuesday, February 14, 2006

Helloooooooooooooooooo!
na, akkor kezdem az aktualis hirekkel:
Talaltam melot! najo, nem en talaltam, hanem kedves uncsitesom, de mindenesetre dolgozom, meghozza a Cafe Rouge-ban, Canary Wharfon, a barban. csapolok, kavet keszitek, penzt kezelek, meg ilyesmi. eleg jo hely. szal heppi vagyok.
jo kis szulinapi ajandek...

szombaton Peti meglatogatta az egyik haverjat, en meg elkisertem az oxford circusig. onnan meg elsetaltam a hyde parkba, csinaltam par kepet. jo hideg volt, de sutott a nap, legalabb. termeszetesen megint jon az elmaradhatatlaa mokusszekcio:
hmm, ugy dontottem, hogy most nem egyszerre teszem ide a mokusos kepeket. a kov kepet szeretem, igazi Valentin napi kep :)
ez a kep ket perccel kesobb keszult, erdekes, hogy mennyire mas hangulata van, valszeg azert, mert fekete-feher:
no, ez egy szinesebb kep, ilyen szep kis szokokutak, meg szobrok vannak a hyde parkban, az eg is gyonyoru volt, nemtom mennyire jon at a keprol

Mivel valentin nap van, felteszek meg egy szerelmes paros kepet, hatterben pacikkal, toval, emberekkel. a to partjan tok jo hangulat volt, fiatalok gorkoriztak, sot idosebbek is, meg csaladok setalgattak...
ehh, beszart ez az idiota honlap, nem tudok feltolteni tobb kepet most, ugyhogy folyt kov, a beigert keppel. idiota honlap...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home