Wednesday, December 14, 2005

Hello!

Azzal kezdem, amire a legutobb gondoltam. Az jutott eszembe, mellesleg most eloszor, amiota kulhonban vagyok, hogy milyen jo az otthoni politikai zurzavartol elszakadni. Neha megnezem az indexen a kis rovid hireket; orban-gyurcsany-pokorni-akarki kakofonia… na szoval ez nem hianyzik, de egeszen mostanaig fel sem tunt. Tobbe-kevesbe az egyetlen hir, ami erdekelt otthonrol, az a forint gyengulese volt (jopar sorrel kevesebbet ihatok meg, hala ennek…), persze rogton el kellett olvasnom Ferenc reakciojat, vagyis hogy orulni kell a leminositesnek (a forint adossagoke), mert hogy ez majd figyelmeztet minket, hogy kakiban vagyunk. Hat ekkora baromsagot hogy lehet mondani, ha reszben o iranyitotta bele az orszagot????????? (Mellesleg a kov cikk arrol szolt, hogy Viktor kinek meg mennyi penzt igert pluszban. Csak az egyensuly kedveert…)

Na, jol felhuztam magam, nem kellett volna vegiggondolni a fenti gondolatmenetet :)

ehh, csak hogy feldobjam a hangulatot, az enyemet meg a Tieteket is, prezentalok par fenykepet a vasarnapi karacsonyi bulirol.

Itt Julie, a parti tars-
szervezoje mond koszontot. Julie francia csaj, eleg joban vagyunk, bar asszem Julie eleg sok mindenkivel van „eleg joban”. Nem kell semmi rosszra gondolni, csak azt akartam mondani, hogy eleg feluletes a baratsagunk. Egyebkent igazi tars-szervezo, ugyanis a baratja, Pablo, volt a masik szervezo. Mellesleg az o kapcsolatuk is eleg felszines, de kicsit mas ertelemben :) Na, mindenesetre ez nem karacsonyi tema.

Volt ajandekozas is, meg minden, itt epp Anna orul a kis buta jatekanak, amit kapott. :) megint gonosz voltam? Vagy lehet, hogy csak irigy, mert en „csak” kekszet kaptam? :) neeeem. csak viccelek. Szokas szerint, mint az az ilyen ajandekozasokkor lenni szokott, sokan orultek az ajandeknak, amit kaptak, meg volt par elegedetlen arc is (en nem, en orultem az edessegnek:), aki ismer az tudja). Mellesleg leszokoban vagyok, marmint a csokirol. Legalabbis atszokoban a sutikre.

Volt Karacsonyfank is!!!!











Persze tanci is volt, termeszetesen Anna es Amy volt a legaktivabb:

Majdnem elfelejtettem, hogy ez tulajdonkeppen egy vacsinak indult, mindenkinek hozza kellett jarulni valamivel a kozhoz. Kaja, desszert vagy pia volt a 3 alternaViva, en az elsot valasztottam, es csinaltam egy olyan porit, hogy mindenki megnyalta utana mind a tiz ujjat. Sokan szo szerint is, mert nem volt eleg evoeszkoz :). A kozvelekedes szerint az en foztom volt a legjobb, csak hogy dicsekedjek egy kicsit. Elnezest is kerek emiatt. Mindenesetre jo kis marhapori lett, ugy ahogy azt kell, vorosborral, meg mindennel. A baj csak az volt, hogy en alig ettem belole, gondoltam en meg ugyis fogok ilyet enni az eletemben. (masreszt en vettem utoljara belole, es csak keves maradt:) )

Most hirtelenjeben ennyi jutott eszembe. Sajna holnap le kell adnom egy esszet, es meg csak a fele van meg..

Mar csak par nap, es otthon vagyok.

Pa.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home