Friday, December 09, 2005

Udv minden elonek es halandonak!
Leadtam a esszemet, egesz jol sikerult. Szerintem. Zimbes-zombis :). Persze majd kiderul, hogy mennyire. Itt mostanaban eleg szigoruan veszik a plagarizalast. brbrbr. szoval csalast... Niki a magyar csaj be is bukott egy esszet, mehet a vizsgalobizottsag ele, szegeny.
Most meg slager radiot hallgatok :). najo, mindjart valtok bbc-re :)
A prezi egesz jo lett, bar lathatoan nem sok embert erdekel a jazz tortenete. Azert egy-ket poent dobtam :)
A teszt meg egyreszt gagyi volt, masreszt meg olyan szemtelenul osszedolgoztunk, hogy szerintem a tanar kulon szorakozott rajta... Egyszer meg ki is ment a terembol. Vagy nagyon beugratosak voltak a kerdesek, vagy tenyleg nem nagyon erdekelte, hogy mit csinalunk.
Tegnap felfedeztem a pie shopot. Ettem is vmi marhaporkolt szeruseggel toltott pitet krumplipurevel. Meghogy nincs angol nemzeti konyha... Finom volt, kerem szepen!
Najo, amugy a mash (krumplipure), meg a gravy (barnamartas szeruseg) az angol gasztronomia vege. Pl. a mash and bangles is egy nemzeti kajajuk, az is krumplipure, gravy, meg kolbasz (ami sokkal rosszabb, mint otthon akarmelyik mas).
Mindenesetre, egesz jo az a kis pie shop.
Bye: Balint

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home