Monday, November 21, 2005

Hello-bello, Jo hajnalt odahaza!
Fejlodunk, fejlodunk, mostmar a konyhaban is van net, ez egy kicsit kenyelmesebb, de azert meg mindig nem az igazi...
Éppen az FX volatilitás nemlineáris tulajdonságairól írok összefoglalót. Most reggel negyed öt van, de elhataroztam, hogy megirom ezt a cuccot meg a hetvegen. szal meg van par oram napfelkelteig :)
Gondoltam piheneskeppen irok egy kicsit ide is, ugy benne vagyok a gepelesben.
Ja, vissza a nethez. Igy nezett ki a folyoson neteles. De ennel sokkal mokasabb volt, amikor laptoppal a kezukben kovalyogtak az emberek.
Beköltözött az új lakótársam. Noranak hivjak, es magyar... Hard-rocker, kivancsi vagyok lehet-e rosszabb, mint a Lisa.
Egy kicsit kezdek álmos lenni, asszem folytatom a melot. Csao!

ui.: eleg vicces, hogy ket hete olvasgatom a fenti cikket, es most, hogy mar majdnem megirtam az osszefoglalot, rajovok, hogy mit jelent az FX. Foreign Exchange.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home