Tuesday, October 25, 2005

Sziasztok!

A hetvege pihenessel telt tobbnyire (ertsd: alvassal), szombaton nagy buli volt, amit inkabb lehetne tarsas osszejovetelnek nevezni, tekintve hogy nem volt zene, helyette viszont rengeteg ember. Mindenki a sajat tarsasgaval beszelgetett, nem volt nagy keveredes... Mi azert jol ereztuk magunkat, elobb a sajat lakasunk-
ban beszel-
gettunk (lasd kep), aztan kesobb kinn az udvaron, meg a partit szervezok lakasaban. En koran, kb egy korul agyba zuhantam, mert faradt voltam.


Ezt szeretettel kuldom minden kedves baratomnak. A latszat csal, a korsoban Tenent's van, kb 9%-os sor, eleg eros, de annyira nem jott be az ize. A korsot a kedvenc pubunkbol loptam :)


Vasarnap a szokasos futball meccsunket jatszottuk le, most a mi csapatunk nyert. yeah! Sajnos meg mult vasarnap meghuztam a combomat, ugyhogy nem vagy 100%-os, pihentetnem kellett volna, dehat gyozott a jatek iranti vagy.
Hazafele probaltam talalni egy rovidebb utat, de vegul kb 3szor annyi ido alatt ertem haza, mint ha a szokasos uton megyek. Viszont lattam egy csomo szep hazat, gyonyoru kertekkel. Egy csomo veteran kocsit lehet latni, ragyogo allapotban. Regi Jaguarok, Nissanok stb.

Be szeretnem hozni a lemaradasomat a korabbi esemenyekkel kapcsolatban, ugyhogy a kozeljovoben regebbi kepeket is felteszek. Az alabbi kepet kb a masodik heten keszitettem.

Igy nez ki egy tipikus angol utca. Azt gondolna az ember, hogy uncsi, de nekem tetszik, van vmi baja.



Ez meg a koli egyik epulete, meg az udvar. Szeretem az udvart, van egy hatalmas fa a kozepen, meg a kis kertben, amit lattok, meditarran novenyek vannak, amelyeknek nagyon kellemes illatuk van.

Ez a Cutty Sark nevu hajo, kozvetle-
nul az egyetem mellett. Eredeti, favazu (vagy hogy hivjak) hajo, ezzel hajokaztak az angolok 200 evvel ezelott. Fel is lehet menni, majd egyszer, ha sok idom lesz felszallok a fedelzetre. Kihajozni sajnos nem fogok tudni, tekintve, hogy szaraz dokkban van.


City 2, vagy akar a City reszenek is lehet tekinteni, hatalmas torony-
epuletek az Isle of Dogs-on, pont szemben az egyetemmel, 10 perc varosi vonattal (DLR). Hihetetlen ott utazni a vonattal, olyan mint egy sci-fi. Nincsenek jardak, az epuletek kozott viz van - csatornak, mint Velenceben - es a viz folott meg az epuletek kozott mesz a vonattal, ultramodern megallokkal. Majd keszitek par kepet -eddig mindig csak atutaztam, baromi draga varosresz, amugy meg nincs sok latvanyossag a shopping centereken kivul.

Par kep az egyetemrol, no comment:





Utobbi az egyetem, a Greenwich park tetejerol.

Folyt. kov.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home