Friday, November 04, 2005

hi!
Az utobbi napok foleg pihenessel teltek, nem nagyon mentem el bulizni sehova. Viszont vegre tudtam egy kicsit olvasgatni, zenet hallgatni, meg minden. Tegnap ugy volt, hogy elmegyunk az Auctioneer-be, ez az a hely, ahova legtobbet megyunk. Szoval felugrottam Agiekhoz, es vegul ott ragadtam, mert olyan jo kis tanci, meg zene volt. Ott volt Maged is, o jordaniai srac, eleg joban vagyunk. Finance-t meg IT-t tanul postgrad., szoval nem hulye :). Ed, az orult angol srac (irtam mar rola?), meg Simon, a svajci vivtak sakkparbajt, elegge egyenlotlen eroviszonyok kozt. Simonnak nagy szakalla meg bo beszede van, es nagyon okosnak hiszi magat, de nem az...
Ed-et viszont nagyon birom. Mint mondtam egy kicsit orult, de inkabb pozitiv ertelemben. Nem ugy, mint Lisa, a lakotarsam. Ed neha az udvaron rohangal, meg szaltokat dob, esetleg a korlaton probal vegigmenni, mig Lisa a folyoson ulve pengeti a gitarjan ugyanazt az akkordot ket oran keresztul. Eden lehet rohogni, Lisan legfeljebb sirni, vagy megorulni, mint azt az olasz lakotarsam teszi :).
Ed tehat jofej, matematikusnak tanul. Eddig senki sem tudta megverni sakkban, legalabbis a koliban. En mar sokszor alltam jobban meccs kozben, mint o, de mindig vetek vmi hulye hibat, figyelmetlen vagyok... (jellemzoen paraszttal uti le a kiralynomet) Tegnap pl. leptem egyet, mire o bemattolt, mint derult egbol villamcsapas. Mondtam neki, hogy folytassuk ugy, hogy nem nezem be az utolso lepest, es azt lepem, ami kivedi a mattot. Hatalmas meccs kerekedett ki belole, vegul azt en nyertem meg, de hat ez ugye nem szamit... :(
Ma megvettem a James Joyce osszest. Kivancsi vagyok milyen.
Ja, kedden a Feny Unnepe volt, ami hindu unnep. Az indiaiak osszegyultek, es unnepeltek. Ani vett par tuzijatekot, a koli udvaran neztuk vagy huszan. Az egyik csaj sutit is sutott, egesz finom volt, de meg nem tudnam mondani, mi volt benne.
Nov 11-tol London Jazz Festival!!!! Ott a helyem! Csak eleg dragak a jegyek. 15-20 font.
Ma elvileg megerkezett a kaja-utanpotlasom: Petra -akivel egy suliba jartam, es veletlenul futottam vele ossze- baratai jottek meglatogatni ot, meg Londont nezik meg, bar szerintem csak az ejszakai Londont fogjak latni. No, elvileg hoztak nekem minden fontosat, amit itt nem lehet kapni: kolbasz, vegeta, eheto instant leves, meg Unikum. Az en Unikumom a koz javat szolgalta, kb 5 perc alatt fogyott el.
Udv Greenwichbol:
Balint

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home