Wednesday, November 02, 2005

Na hello!
Maradok tovabbra is a kronologiai sorrendnel, bar egy kicsit ugrok az idoben: penteken Mate baratom latogatott meg Essexbol, egeszen pontosan Colchesterbol, azon belul is a colchesteri egyetem campusarol. Ja, aki nem ismeri, annak elmondom, hogy kecskemeti srac, es otthon egyutt tanitottuk a okonometriat. Szal Mate egeszen vasarnap estig maradt, az egesz hetveget varosnezessel toltottuk.
Szombaton a Parlamenttel meg Westminsterrel kezdtunk, nem tul erdekes, sot uncsi egy ido utan; azert egy oroszlant a Parlament oldalarol bevagok:)
najo, hazudtam, tok szep, nem lehet megunni :)

Aztan a Buckingham Palace-t vettuk celba, de az igazi elmeny az odavezeto ut volt: a St James Park.
A St James Park London egyik legszebb parkja, a kensingtoni meg a regent's parkkal vetekszik a fenti cimert, de az utobbi kettoben meg nem voltam. Majd megmondom melyik a szebb.

Szoval, a St James Parkban van egy nagy to, kis szigettel, de az igazi erdekesseg a sok kacsa, liba, meg mittomen milyen szarnyas, majd Gab kideriti :)
Kovetkez-
zek tehat a baromfi szekcio:









A csakonak ragot nyomtak a homlokara :)







Piroska.












no comment...

















A kis punk alul, volt a kedven-
cem. Jo harcias volt egyebkent, a kisebbeket allandoan bantotta. Ime egy kicsit kozelebb-
rol.










Kacsak.














O volt a legszebb.



Meg van par kepem madarak-
rol, de nem akarlak untatni bennete-
ket veluk.




St James Park utan megneztuk a BP-t, semmi extra... Majd Hyde Park, szinten semmi extra, leszamitva, hogy jo nagy. Valszeg azert nem fogott meg tulsagosan, mert nem volt idonk megnezni a latnivalokat, mert talalkoznunk kellett Mate uncsitesojaval. A Hyde Park maga nem volt tul izgi tehat, de azert a legjobb kepeket megis itt csinaltam.
Kovetkezzek a mokus szekcio:) :
Najo, megint hazudtam, ezt a ket kepet meg a St James-ben keszitet-
tem, de a foszer-
keszto azt mondta, a mokus szekcio-
hoz rakjam be oket...





A kovetkezo kepek jojjenek komment nelkul, magukert beszelnek:





Kovetkezett a Trafalgar ter, meg a National Gallery, nekem nem sok ujdonsaggal.
Itt Mate meg Balint bambul a kameraba, mivel a sracnak fel ora kellett, hogy rajojjon, hogy tud kepet csinalni vele...

Este megneztuk meg a London Eye-t, meg a Parlamentet, kivilagitva:



Vasarnap reggel elbattyogtunk a Greenwich parkba, elotte bevasaroltunk hasznalt konyvekbol. En a Zabhegyezot vettem meg, tok vicces konyv. Ime egy remiszto kep rolam (nem kell felni, azota megborotvalkoztam):

Balint megtalalta a fiu-
bejaratot. Asszem suli volt valamikor.




Du. utnak indultunk, elso celallomasunk a Tower Bridge es a Tower volt. A Towerbe a beugro 11 font diakoknak, a szokasos dontest hoztuk: majd egyszer. Kivulrol is szep volt. :)

Kov. megallo a City volt. Teljesen kihalt volt, tekintve, hogy vasarnap mentunk, es akkor nem dolgoznak az emberek, marpedig oda csak munkaba jar itt a nep. A City-rol nem csinaltam tul sok kepet, meg egyebkent is faradt vagyok, ugyhogy tuzok haza, csak ket kepet szurok be Miki baratom kedveert:

Sosem lattam meg ezt az automarkat, de impressziv a latvany, ugye?
Ja, a tulajt nem nagyon foglalkoztatta, hogy hol parkol...
Na pa!

1 Comments:

At 6:07 pm , Blogger Kirbyent said...

Nice blog, check out cyberlinx.us we have over 25,000 articles that you can use on your blog or web site
home repair
online business
online promotion
other
Don't forget to check out this great site to Increase your energy thanks

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home