Thursday, October 27, 2005

Udv!

Sajna a mai napi bejegyzesben nem lesznek kepek, mivel konyvtari gepet hasznalok, es nincs nalam a kamera. Next time.

Tegnap tok jo napom volt, eleg hosszu mellesleg. Reggel elmentem futni egyet a parkba, talaltam egy rovidebb utat arrafele. Kar hogy tulsagosan lusta vagyok felkelni minden reggel korabban, hogy fussak egyet. Igy eleg rendszertelenek az edzeseim. Aztan fogtam magam, es mivel nincsenek oraim szerdankent, bementem a belvarosba, minden elozetes terv nelkul. Vegul a London Bridge-nel kotottem ki, ott van a Southwark Cathedral, nagyon szep. Nem meselek el mindent, majd a kepekkel egyutt. Szoval setaltam egy nagyot, aztan cukkini porkoltet keszitettem otthon. Isteni lett, buszke vagyok magamra. Mellesleg vegre ettem vmi normalisat.

Aztan este meg elmentunk bulizni, van egy diszko nem messze a kolitol. Sokat nem tudok rola meselni, tancoltunk 3ig, aztan hazamentunk. Most meg jo almos vagyok.

Hetvegen meg esszet kell irnom az egyetemi tanulmanyok celjairol, es arrol, hogy hogyan lehet oket elerni. baromsag. English for Academic Purposes a targy cime. Level 6!!!! hoppa-hoppa

No, a kov. jelentkezesemig is udv mindenkinek!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home