Thursday, November 10, 2005

Hi!

Ez a 10. bejegyzesem!
Mellesleg jo sok ido telt el az utolso ota, bocsi. Egy csomo mindent szeretnek elmeselni, valszeg par dolgot elfelejtek. Foleg, hogy ma 3 orat aludtam, es masnaposnak erzem magam, pedig csak vizet ittam a clubban. Ja, igen a Goldsmith nevu clubba mentunk tancolni egyet, miutan megunnepeltuk Ani szulinapjat. Ani, az indiai csako. A disco jo volt, legalabbis az elso masfel ora, aztan jott a hip-hop section... Bar azt is vegig roptuk. Rafa, a spanyol gyerek termeszetesen orult volt megint (ha bulizik mindig az), ossze-vissza ugralt, porgott-forgott. Falidenek (made in Mexico) ez volt az utolso bulija velunk, szombaton Edinborough-ba repul, utana meg Parizsba, aztan meg ki tudja hova, bejarja a vilagot. Szoval ot bucsuztattuk.
Vissza Ani szulinapjahoz. A srac egesz nap sutott fozott, mert meghivott vacsorara par embert, koztuk engem is. Nah, mi meg megettuk 20 perc alatt, de hat ez bizonyitja, hogy finom lett a kaja. Tenyleg jo volt...

Ime a mester, es a remekmu egy resze.
Gegem, versenyez-
hetnetek, hogy ki keszit szebb eteleket!



Mindenki jol erezte magat, meg ilyesmi, beszelgettunk, en fenykepeztem egy csomot, jo volt a hangulat. Furcsa, hogy az indiaiak tartottak a tavolsagot velunk is, meg egymassal sem nagyon kommuni-
kaltak, legalabbis nem sokat.

De en azert ravettem oket egy kozos kepre:
Egyebkent tobben vannak, nemtom a tobbi srac hol volt, vagy miert nem jott...

Itt a Balint!!!














O Davian (fogalmam sincs, hogy hogy irja a nevet), meg Amy. Elobbi rendes kolilako, csak eppen o csinalja a vezeteknelkuli halozatot, szoval erdemes joban lenni vele, utobbi pedig RA (Resident Assistant), amolyan koli-kisfonok, vele is jo joban lenni :).









Anyu: most csukd be a szemed, es ugord at a kovetkezo kepet!


Hot. No comment. Egesz este tancoltak, es parszor elhangzott az, hogy "hot".

Ugy latszik ez egy ilyen nap volt, de az este foattrakcioja szinten tanc volt. Anna, Falide es Amy begyakoroltak egy indiai tancot, es azt adtak elo. En meg jol levideoztam, de ide ertelemszeruen nemtom feltenni. Ezutan a csajok kikonyorogtek Anitol, hogy tancoljon vmit, ti. Indiaban tanctanar volt, ill asszem koreografus. No, mindesetre a vegeredmeny a kovetkezo lett:

Jo kis este volt a tegnapi...

Akkor most visszamegyek az idoben. Mult kedden a Feny unnepe volt, errol irtam multkor, most viszont mutatok par kepet (nem igazan lettek jok, sajna...):

Mostanaban tortent velem par furcsa dolog. Eloszor talalkoztam Petraval, tok veletlenul, ezt mar meseltem. Aztan mult heten cseng a telefonom, Juli volt az, egy magyar lany, akit itt ismertem meg. Az elso mondata az volt, hogy "Talald ki, ki vagyok". Na, mondom ez nehez lesz, a kijelzon ott volt a neve. Juli. Nem, nem talalt. Kiderult, hogy Kitti hivott, a szombathelyi szomszedom. Elmagyarazom:

Juli bement vasarolni egy shopba, es veletlenul epp magyarul beszelt. Kitti meghallotta, es elkezdtek beszelgetni. Juli mondja neki, hogy ismer egy magyar sracot, Balintnak hivjak, stb... Erre Kitti: es Kozgazos, mert akkor ismerem....

Hihetetlen, nem?

A masik, vagy harmadik, ha ugy tetszik: penteken talalkoztam Petra barataival, tobbsegeben ex-nagylajososok (a kozepsulim), raadasul majdnem mindenkit ismertem. Viszont volt ott egy srac, akirol tudtam, hogy ismerem latasbol, de eloszor nem ugrott be, honnan. O is lajosos volt, de ami erdekes, hogy ugyanabban az utcaban lakik, mint en. Korabban egy szot se beszeltunk, Londonban meg osszehaverkodunk. Ez sem semmi.

Mas: a koliban beindult a netvadaszat. :) Davian, mint mondtam, elkezdte konfiguralni a netet, viszont meg nem mindenhol mukodik, raadasul mindig mashol muxik. Kovetkezeskeppen az emberek elkezdtek laptoppal a kezukben jarkalni, olyan helyet keresni, ahol tudnak csatlakozni. Eleg vicces latvany, kb mint a zombik, ugy mentek ossze-vissza. Sajna elfelejtettem lefenykepezni.

Viszont azt hiszem jovo hettol lesz netem otthon. Hurra!

Szombaton valoszinuleg Essexbe megyek, Matet latogatni. Az elmenybeszamolot majd megirom.

Addig is csa-csumi-csa!


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home