Tuesday, November 29, 2005

Na hello!

Alternativ modszert dolgoztam ki a blog frissitesere. Mivel altalaban nem mukodik az internet a koliban, ugy dontottem, hogy az offline orakban megirom a modanivalomat, aztan azokban a kiveteles pillanatokban, amikor muxik, feltoltom.

Szoval, amit most irok, azt nem is most irom, hanem sokkal korabban.

Nahh, nemi logikatlansag utan elmeselem, hogy szombaton Mate volt itt, meg egy nemet haverja. Eloszor Camden Townba mentunk, ott mar voltam, de legutobb eleg nagy rohanasban voltunk, ugyhogy alig lattunk valamit. Szal Camden Town nagy vasarkozpont Londonban, ha valaki jo piacra akar menni, biztos oda megy eloszor. Mint ahogy az lenni szokott, nem biztos, hogy valoban ez a legjobb, de ez a legnepszerubb, az biztos. Mindesetre baromi jo hangulata van, valszeg ezert vonz annyit embert.

Most nem sok kepet csinaltam, egeszen pontosan egyet, a Playboy galleriarol: :)
Viszont mult alkalommal aktivabb voltam. Camden hangulatat asszem az epuletek, meg a dekoraciok hatarozzak meg. Peldaul igy nez ki a foutca:Nem emlekszem, hogy emlitettem-e mar, de Londonban az egyik, amit nagyon szeretek, a sok víz. Canary Wharf, Camden Town es a Regent’s Park kornyeket is a csatornak hatarozzak meg. Camden Townban pl ilyen aranyos kis hidacskak vannak:
Camdenbol at lehet ruccani a Regent’s Parkba gyalogosan, a csatorna mellett vezeto uton. Nagyon szep. A hazak, fak, meg a csonakok. Ilyen szep:

Meg az emberek is baratsagosak. Integetnek is. A hulye turistaknak. Itt a papa is integet. Mama viszont rank se hederit (tessek a kepre klikkelni, hogy nagyban is lathato legyen):

Van kepem a nemet gyerekrol is, de azt nem teszem ide, nem olyan szep… Ha valakit erdekel nezze meg a yahoo-n, a fenn van minden kepem. Azt hiszem egy kicsit gonosz voltam most :)

Szoval elcammogtunk a Regent’s parkba, arrol is van sok kepem, de mar lattatok egy vagon „jujj de szep londoni park” cimu kepet, ezt a reszt most atugrom.

Viszont: ez a park valszeg vilagbajnok az egy negyzetmeterre eso rozsak szamaban, ami nekem nagyon bejott, meg igy is, hogy -2 fok volt, es eleg ramaty allapotban voltak a rozsak. Egeszen konkretan meg voltak fagyva. Igy nez ki egy szep, fagyott rozsa:
Akkor kovetkezzek a kihagyhatatlan „Balint mosolyog butan, szep hatter elott” cimu kep:

Mivel egy ido utan nemcsak a rozsak fagytak halalra, hanem mi is, ugy dontottunk, hogy vmi meleg helyre megyunk. Vegul a Natural History Museumban kotottunk ki, de csak 40 percunk maradt zarasig. Maga az epulet bamulatos. Ilyen, ni:

Az epulet elott meg ideiglenes koripalyat allitottak fel. Kb. olyan feeling, mint a Parlament elotti koripalya.

Na, a muzeumban tekintettel a szukos idonkre, csak a dinoszaurusz kiallitast neztuk meg, mondjuk azt nagyjabol teljes egeszeben. Hat, mit mondjak? Elkepeszto. Hatalmas csontvazak, hatalmas csontvazak, ezen kivul hatalmas csontvazak. Najo, nem csak. Videok, mozgo T-Rex, kis dinok, stb.

Ez a dino az eloterben van, vagy hogy hivjak azt a nagy csarnokot, ahova eloszor belepsz. Mellesleg belulrol is nagyon szep az epulet.

Hat nem edi?

Es ismet. Nem edik?

brrrrr.
Zaras utan neztuk egy picit a korizokat, aztan elmentuk megnezni a Royal Albert Hallt, az egyik leghiresebb koncerttermet, szamos kesobb hiresse valt koncert szinhelyet. Kivulrol igy nez ki. Belulrol nemtom, csak az elocsarnokig jutottunk. (ezaz, a dino az elocsarnokban volt)

A sokadik halalra fagyas utan talalkoztunk Mate egy masik (magyar) baratjaval, es beultunk egy pubba, ittunk egy-ket igazi finom ale-t, csak hogy nehogy megfazzunk, es hazautaztunk, ami nem volt tul izgi.

No, ez volt a szombat.

Vasarnap nem tortent semmi erdekes. Hatalmas focimeccset jatszottunk, vegre nem volt annyira csuszos a talaj, es en is tudtam dobni par cselt – majdnem mindenkinek stoplis csukaja van, nekem meg jo kis teremcsukam.

Este a lengyelek hivtak meg vacsira, a barst nevu levesuk igazan fincsi. Ceklaleves. A srac elsutotte a poent, hogy a disznovertol olyan piros. En meg mondtam neki, hogy kiraly, mire egy kicsit csalodott lett, mivel nem ezt a hatast varta :).

Fir milingi, vagyis C U hindiul!

ui.:majdnem elfelejtettem, hogy a vacsi utan megvertem Wojteket sakkban, szoval nem voltam tulsagosan halas vendeg.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home