Wednesday, November 23, 2005

Hello hello!
Ma be akartam fejezni a cikk összefoglalóját, de az a baj, hogy a konyhaban szeretek dolgozni, mert itt tobb a hely, meg tobb a feny, meg a hangulat is kellemesebb, de talan pont ezutobbi miatt nem nagyon lehet itt tanulni. Na mindegy, azert meg igy is jobb itt:)
Nahh, penteken olyan heppi voltam, hogy gyalog elsetaltam az ASDA-ba, ott szoktam vasarolni, mert ez a legolcsobb. Az ASDA a Temze tulpartjan van, es egy gyalogos csatornan (tukorforditas: foot tunnel) lehet atjutni a tulpartra. Kb 5 perc seta, nem tul baratsa-
gos kornye-
zetben, en azert birtam. Erdekes erzes a Temze alatt setal-
gatni.


Ja, azt elfelejtettem mondani, hogy azert voltam heppi, mert sikerult a fantasztikus Business Taxation cimu targyamat lecserelnem az Economics of the EU-ra. Kiraly. Igaz, hogy igy eggyel tobb esszet kell irnom decemberben, de nem legalabb nem olyan halalosan unalmas, mint az adozas...

Szoval fogtam a kameramat, es elmentem bevasarolni, gondoltam igy nem lesz olyan szornyu (marmint a vasarlas :) ). A tulparton van egy kis park, meg folyoparti setany, es pontosan szembol keszitettem par kepet az egyetemrol:

Ugyanonnan, Naplemente:

Ezutan jol bevasaroltam, meg hazamentem, a tobbire meg nem emlekszem.
Kozben eltelt egy nap, miota elkezdtem irni ezt a blogot, Gosia vacsit csinalt es meghivott, utana beszelgettunk, utana meg Amyvel filmet neztunk es hajnali negyig beszelgettunk... Egyebkent a legujabb Kicsi kocsi (Herbie) filmet neztuk, nagyon aranyos...
Eleg reg ota nem mozdultam ki, pontosabban mindig a koliban beszelgetunk, jatszunk vagy filmet nezunk... Penz-kimelo megoldas. Asszem ma elmegyunk az Auctioneerbe, az a szokasos csutortok esti kocsmank: 1 font 1 pint sor (megneztem, pontosan 568ml).

Feltettem a netre az osszes (na jo, majdnem az osszes) eddig keszitett kepemet. A webcim:

http://photos.yahoo.com/horvath_balint


Udv mindenkinek!
Bye

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home