Wednesday, November 30, 2005

Hello!
Tegnap karacsonyi unnepsegen voltam. Egy kicsit koran. De jobb koran, mint sose. Az egyetem teruleten levu kapolnaban volt, ami egy gyonyoru epulet. Asszem meg is tudom mutatni.
Szoval nem is tudom minek hivjam az unnepseget, mert imadkoztak is, meg aldast is mondtak es felolvastak Lukacs meg Mate konyvebol, meg elegge mise hangulat volt, de nagyreszt azert enekeltek. Az egyetem korusa, meg a velunk szomszedos Trinity College of Music kis enekkara. Meg mi, a nep. En is enekeltem angolul, tok jo volt, kb a felet ismertem az enekeknek. Az elso darab Schutztol a Jauchzet den Herrn volt. A lengyel csaj, akivel voltam odafordult hozzam, es mondta, hogy o enekelte ezt egy enekkarban. Erre a lengyel srac, aki meg velunk volt, mondja, hogy o is enekelte. Mire en: tenyleg? en is. Eleg vicces volt, mindharman enekkarosok voltunk, de nem tudtuk egymasrol.

Amugy tegnap egesz nap a konyvtarban voltam, logtam a neten, mert anyagot kerestem a prezentaciomhoz, es be akartam fejezni. Vegul nem fejeztem be, mert egy "lazy cow" voltam. Meg elbeszelgettem az idot.

Na puszi mindenkinek:
Balint

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home