Tuesday, January 31, 2006

Hello bello!
miapaja otthon? Gabon kivul nem sok mindenkirol kapok hirt! Tessek irni, kivancsi vagyok. (sielok felmentve a seggberugas alol:) )
itt uj evet unnepeltunk. vasarnap. Szombaton ert veget Kakas éve. 2006 meg a Kutya eve. en egyebkent patkany vagyok, legalabbis 1984 a Patkany eve volt.
vasarnap elmentunk china townba, az ott van a Sohoban. mivel deltol fociztunk, csak olyan 6 korul ertunk oda, pont akkor, amikor az unnepseg mar veget ert, de a tomeg meg ott. meg a szemet. azert en birtam igy is, szeretek nezelodni. beultunk egy helyre, kajaltunk egyet. csinaltam par "muvesz" kepet.
ez a kep ut kozben keszult, Canary Wharf-on. tudjatok, ez a city 2, nagy felhokarcolokkal, koztuk csatornakkal. en nagyon birom ezt a kornyeket, bar egy kicsit "posh" (elegans, negativ ertelemben).

egyebkent harman mentunk, Natalie, Amy es en. Nat Amy baratja, o is manchesteri (northern lass). Natrol ez egy nagyon sejtelmes kep az undergroundban:

ezen a kepen egy kicsit tobbet lehet belole latni, mar china townban:

Asszem mar meseltem, hogy milyen kiralyok az utcai zeneszek (busker), meg hogy kulon licensszel lehet csak zenelni aluljarokban, meg a metron. Ez a csako is tok jol nyomta (altalaban ilyen szponzoralt helyeken zenelnek, mint o):

China townban ilyen tomeg fogadott

Ime, "Year of the Dog":


A kinai etteremben olyat tettem, amit lehet, hogy sosem fogtok megbocsatani. KINAI SORT ITTAM!!!. sorry, sorry, sorry. egyebkent nem volt olyan rossz. De azert jonak nem neveznem. szerencsere baromi szomjas voltam. mindenesetre lefenykepeztem. valszeg tobbet nem fogok ilyennel talalkozni. Tsing Tao.


amugy Amy es a szulei kozti telefonbeszelgetesek nagyon mokasak. egy atlagos parbeszed igy nez ki:
-hanoi dsjkfdksfj sasdjkf fsdf jksdf dskfj. What do you think?
- Yes, fdsgdfj, and then dfghfjdk, dfjkhg jkfdh at the sky.

allandoan nyelvet valtanak.

kaja utan beultunk egy starbucksba a Leicester Square-en. En most eloszor voltam starbucksban (olyan mint a mcdonalds csak kavezoban). isteni cheesecake-juk van. meg jo humoruk:

ez egy kep volt a falon, cime amerikai kave. 10% eszpresszo, 90% forro viz. a poen az, hogy ok is arulnak amerikai kavet... :)

random kep a metron. a lany kezeben levo felismerhetetlen objektiv egy kinai sarkany.


hazafele menet amyvel elkezdtunk hulyeskedni. az undergroundban csinaltunk egy csomo kepet. a kovetkezo kep ennek a szellemi tevekenysegnek az eredmenye.
13 shooting modes:
ennyi fele keppen tudok golt rugni :)

otthon is csinaltam egy-kepet. ezt a kepet birom, kis csaladias hangulata van, egyebkent mi 4-en 5-en vagyunk joban, legalabbis jobban, mint a tobbi lakotarssal:
szereplok: eloterben Goppie, a feka srac Eurico, Gosia ul, Nora all.

na, befejezesul iderakok egy szep kis kepet. ezt a tornyot mar lattatok, fentrol fenykepezve, a masik oldalrol. London: Barbican, St. Paul's es Bank haromszog kozepen.


"good bye, cruel world, good bye"

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home