Tuesday, January 17, 2006

na csa!
kolcson adtam a laptopomat, ugyhogy sajna most nemtom prezentalni a hetvegen keszult kepeket, epp egy konyvtari geprol irok. Eloljaroban annyit, hogy kiralyok. :) csak igy nagy szerenyen :)
Gegem: surun nezegesd a blogom, erdekes kepeket fox latni.
ma viszont elmaradt az egyik oram, es nem volt kedvem semmit csinalni, legalabbis semmi farasztot, ugyhogy meglatogattam a national maritime museumot, magyarul nemzeti tengereszeti muzeumot, ami itt van az egyetem mellett, es meg nem voltam benne, annak ellenere, hogy minden nap elsetalok elotte. Hat, mit mondjak, ***va jo :)
sajnos nem lehet fenykepzot hasznalni, kepek nincsenek.
Egy csomo mukodo dolog van benne, elegge interaktiv, szoval nem egy atlagos muzeum, itt nem lehet unatkozni. Van egy nagy vilagito torony, meg egy nagy hajocsavar, mindketto forog, van egy orveny-csinalo gep, meg egy, amivel te tudsz hullamot generalni. Az egyik legerdekesebb dolog a hid, ami kb olyan mint egy repulogep szimultor, te vezetheted, es kulonbozo kuldetesek vannak, mint pl ki kell menteni hajotorotteket, meg ilyesmi.
Vannak festemenyek, meg mindenfele hajos-kutyuk, azok is erdekesek.
Az egyik resz egy hajonak van berendezve, kabinnal, vasajtokkal, felhomallyal. mindenfele makettek vannak, szal TOK jo.
asszem meg bemutatok is vannak, egy pont akkor kezdodott amikor ott voltam, de le kellett lepnem, mert oram volt. Majd meg vissza kell mennem, meg nem lattam mindent.
a vasarnapi meg hetfoi esemenyeket irom, nemsokara.
adios, besos

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home