Thursday, December 15, 2005

Hi!
Multkor dizsiben voltunk, gondolom kitalaltatok. Nagyon jo volt, jo kis bucsuparti, sokan nem is jonnek mar vissza. Voltunk vagy huszan, tancoltunk egy csomot. Vegre jo zene volt.
Ma meggyujtottam mind a negy kolcson-teagyertyamat, ez az adventi koszorum. Azert igy is eleg szep. Sokan mar hazamentek, eleg kihalt a koli. Tisztara karacsonyi hangulat van.
Az egyetem teruleten meg kori palyat is epitettek. Nagyon jo hangulat van ott is. Szoktam nezegetni a korizokat. Akartunk menni mi is, de nyolc fontert inkabb nem. Raadasul csak egy ora csuszkalasert! Viszont lefenykepeztem:

Amikor ezt a kepet csinaltam, gondoltam kihasznalom, hogy nalam van a kamera, felmasztam a nulla ponthoz. A vilag kozepehez... :) ja, szoval onnan is csinaltam par kepet, meg setalgattam egyet arrafele. Felfedeztem, hogy alkonyatkor bekapcsolnak egy lezerfenyt, ami a nulladik hosszusagi fokot mutatja. ilyen jol nez ki, ni:

Aznap nagyon szep fenyek voltak, nem igazan adjak vissza a fenykepek az igazi elmenyt. Azert nem rosszak ezek sem:

Raadasul telihold volt. Ez a ket kep ugyanott keszult, ugyanakkor:

Meseltem ugye, hogy milyen gagyi volt az egyik vizsgam? Nahh, az elso eredmenyek szerint az atlag 30% korul van. En meg nemtom milyen az enyem, kivancsi vagyok. Mindesetre a diakok fel vannak haborodva, mindenfele panasszal eltek, a tanarok meg kb behuztak a farkukat. Minden tantargynak van egy internetes honlapja, ahol elerhetok az anyagok, informaciok, meg ide kell kuldeni az esszeket is. Nahh, ennek a targynak a honlapjan eddig kb 200 uzenetbol allo beszelgetes van, gyakorlatilag diaklazadas... Ami vicces, az a panaszlista. Ezt a panaszokkal foglalkozo mittomen milyen adminisztrator irta:

"Please feel to contact me directly if there is anything new to add to the complaints, i.e. so far I have:

  • negative marking
  • questions that don't match the learning outcomes
  • questions that were on different topics than advised
  • one tutorial being allowed to sit open book (but not all of them having the resources to take this up)
  • poor room control during the test"
A negativ marking azt jelenti, hogy ha rossz valaszt adsz meg, akkor nem 0, hanem -1 pontot kapsz. A kozgazon bevett gyakorlat, mindenki utalja, de hat ez van... A masodik kiemelt: nem a javasolt temakorbol kerdeztek. Hat ez baromsag, ugy ahogy van.
A legviccesebb az utolso: valaki arra panaszkodott, hogy nem figyeltek eleg szigoruan a tanarok a puskazasra, meg ilyesmire. No comment.




Holnap repulok haza!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home