Friday, February 10, 2006

Hi everybody!
Jo regen irtam mar megint. talaltam netet a szobamban! csak az a gaz, hogy az ablakban kell allnom a laptoppal a kezemben, es ugy muxik. csak sajna egy kezzel eleg nehez gepelni. na mindegy, tobb mint a semmi, es ingyer van :)
Peti, a unokatestverem megerkezett, most elore nem lathato idotartamig egyutt fogunk lakni. eleg jol megvagyunk, tegnap levest foztunk. kiraly lett.
tegnapelott meg Charlton-liverpool meccset neztem eloben! jo mi? az a szepseghiba, hogy csak 10 percig, mert a tobbiben sort csapoltam. vagy 200at. neztem a fejeket, akik ittak a sort, meg jottek “szurkolni”, hat olyan tipikus allat angol focidrukkerek: kopasz, reszeg, uvoltve karomkodik :) szoval mokas, egyszeru melo volt, csak a vegen a takaritas volt gaz.

szereztem a tobbiektol par tavalyi fenykepet, felteszek parat, hogy ne maradjatok vizualis elmeny nelkul.
a legviccesebb kepek halloweenkor keszultek, ha megnezitek a kov kepet, mindjart ra is jottok, hogy miert: :)
hmm, ez pablo, az egyik RA. a tekintelyet valszeg nem ebben az oltozekben szerezte…
nagyjabol mindenki kioltozott, ime egy sutotok, egy drakula, meg egy vampir:
volt egy kalozunk is:
csoportkep:
en vmifele indiai raj-nak voltam beoltozve, ez amolyan veszmegoldas volt. de annak nem rossz…

na udv mindenkinek!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home