Thursday, February 16, 2006

udvozollek dicso lovag, szep a ruhad, szep a lovad. ha meg nem olvastad az elozo bejegyzest, gorgesd le az oldalt, es csipegesd fel az elozmenyeket, majd gyere ide vissza es erteni fogod amit most irok.
...aznap eleg sokat setaltam, sporoltam a jegyen... :) szal mivel amyvel megbeszeltuk hogy talizunk a piccadily circusnel, elbattyogtam oda (azt hittem kozelebb van, de igy is odaertem 40 perc alatt). utkozben csinaltam egy-ket kepet, ezen a kompozicio tetszik: taxi, taxi, buszmegallo.
szoval, (enyhen atfagyva) megerkeztem a piccadillyre. itt ket emlitesre melto dolog torent. az egyik egy orult handyman. a csavo beallitott ezzel a csodajargannyal (ebben meg semmi kulonos nem lenne, itt annyi fele furcsasag van):es szepen razenditett egy robbie williams notara, rendesen mikrofonnal, erositessel. volt kozonsege, mit ne mondjak, sot o is elvezte a reflektorfenyt (szo szerint: annyian vakuztak). vegul heves dudalasok kozepette, de meg mindig enekelve elhajtott (a mogotte allo kocsik annyira nem orultek, mint a gyalogosok. autos kozlekedes szivas londonban...)
aztan a masik: jo kis reggie zenere lettunk figyelmesek (mellesleg ez sem annyira szokatlan a piccadillyn, marmint a hangos zene). kiderult hogy kb 50 fiatal unnepelte a szeretetet. meg azt a hapsit is szerettek, aki vmilyen okbol (orult volt) kifolyolag allandoan inzultalni akarta a foszervezot, aki egy helyes lany volt.
ja, kepet is csinaltam. termeszetesen...
aztan beultunk a starbucksba a leicester squaren, szemtelenul bevittunk ket szelet pizzat a pizza hutbol :), meg vettunk isteni cheesecake-et, majd miutan ettunk-ittunk, hazamentunk, mint a mondokaban. loni nem lottunk, meg nem is vittunk haza semmit :) viszont amy meg anna mostanaban sutoget :)

jovo heten ne sok bejegyzesre szamitsatok, hat shiftet fogok nyomni... tegnap lenyomtam az elso esti muszakomat, eleg bizi volt, de kibirhato. ilyenkor legalabb kapok valamennyi borravalot.

na csa mindenkinek!
Balint

megorjit ez a honlap. meg egy kepet akartam feltenni, de nem birom. legkozelebb. csako.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home