Thursday, February 16, 2006

heloo!
koszonom mindenkitol a jokivansagokat! a rosszakat is :)
na megnezzuk hogy ez a huje hompedzs enged-e kepet feltolteni...
siker!!!
kis mokuska.
mint emlitettem multkor, eleg szep volt az eg, meg a naplemente, probalgattam szep kepeket csinalni, hat az eredmennyel nem vagyok tokeletesen elegedett, de lehetne rosszabb is :) na ezt nezzetek:
visszaterve a hetvegi setamra, a hyde parkban talalhato Albert herceg emlekmuve, az Albert Memorial, kozvetlenul mogotte (vagy nezoponttol fuggoen elotte) pedig a Royal Albert Hall.
nekem nagyon tetszenek a kov kepek, foleg azert, mert nagyon szep a tema:
ezen a kepen pedig az eg szine nagyon szep:
a valtozatossag kedveert most kovetkezzen egy repulo mokus :) hivjuk mondjuk szupermokusnak, hehe. supersquirrel
ez a pocs honlap megint nem enged tobb kepet, ugyhogy varjatok tovabbra is izgatottan a folytatast!!
mellesleg jol vagyok, dolgozom, ma lenyomtam a harmadik muszakom. eleg jo a tarsasag, meg a melo is, neha mondjuk nagy rohanas van.
na csako!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home