Thursday, April 13, 2006

Sziasztok!
eloszor is bocsi hogy itt szenvedek ezzel a vacakkal, talan lassan visszaterunk a regi kerekvagasba, en irogatok, ti meg olvasgattok :)

hmm hmm, most felrakok par kepet a munkahelyemrol, mivel multkor a holland parki kepeket akartam feltenni, csak vhogy nem mentodott el, szal attol elment a kedvem. ami nem megy ne eroltessuk, mi? :)
eloszor is, canary wharf a kornyek neve, ahol a melohelyem talalhato.
szep, nagy uveg epitmenyek, vkinek tetszenek, vkinek nem. engem nem zavarnak. amig nem dolnek ossze...

van egy ilyen "cool" turistahajo is,mint ez. mindig megbamulom. extra lapos.

a melohelyem, szuletett neven Cafe Rouge, az egyik ilyen csatorna partjan van, jo szeles, marmint windy, nem pedig wide. allandoan fuj a szel. mellesleg nem azert irok angol szavakat, hogy felvagjak, vagy mert elfelejtettem magyarul, hanem azir, hogy tanuljatok :)

a barban eleg vicces, hogy en vagyok a masodik legmagasabb emberke. nem vicc, komolyan. biztos company policy, hogy csak torpeket vesznek fel :)
a kiraly az, hogy Massimo , a kozvetlen fonokom is alacsonyabb nalam! ezt nezzetek :)
jellemzo, hogy ez a kep lett egyedul elmosodott, mert a nagyfonok csinalta. bena indiai.
karpotlasul, hogy regota nem irtam, most kuldok kepeket meg Greenwichrol.
ez az a kocsma, ahova regen sokat jartunk, foleg mert olcso. hat, mondjuk mast nem is tudnek mondani, amit szeretek benne. sot, igazabol utalom :)

ez pedig egy szep bar, etterem meg mi a fene, zenebar, talan, es valamilyen megmagyarazhatatlan okbol kifolyolag meg nem voltam itt.

most latom, hogy van egy kiraly kepem arrol a csonakrol, amirol az elobb beszeltem:


szep kis akarmi a greennwich parkban:



amugy, nezegettem a hireket, hallom megvoltak a valasztasok, nem robbant bomba, es nem halt meg senki. jo volt kimaradni belole. masodik felvonas? fel vagytok keszulve ra? HAJRA DFLKGHDFSLHGDFLIGHFD!

ehh, sok huje, akik iwiw-en osztjak a nepet.

itt minden rendben van, kellene mar tanulnom, de nem ugy erzem, hogy en sokat fogok tanulni mostanaban...

na ciao mindenkinek!
Balint

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home