Friday, May 19, 2006

Hello!
no, eltoltottem harmadik napomat uj munkahelyemen: a King’s Head nevu pubban, Barbicanben. ha emlekeztek, irtam errol a helyrol regebben, a cityben van, a nemetek szetlottek a vh-ban, utana ujraepitettek betonbol. erdekes kornyek, sokmindent lehet latni (kertek, regi varosfalrom, felhokarcolo stb). hat a melo eleg egyszeru, neha unalmas, ami viszont jo, hogy lehet beszelgetni a vendegekkel. tegnap is ket ven kokler sorozgetett a pultnal, beszelgettunk focirol (Aranycsapat), meg hulyeskedtek ezerrel. aztan adtam nekik ket sort, amit hibabol csapoltam, ugyhogy amikor a supervisor (ellenor?) jott, elkezdtek aradozni rolam, hogy milyen jo vagyok, meg hogy huuuu ez csak az elso hetem, nahat... :)
tegnap elott meg munka kozben megneztem a Barca-Arsenal meccset, majd tegnap megneztem az ismetlest, annyira keves vendeg volt :)
szoval nem ehhez a munkatempohoz vagyok szokva, de neha nem art egy kis lazitas.

mult heten meg Gosia szulinapja volt, amit vasarnap unnepeltunk meg egy barbeque (angolosan bbq) partival a koli udvaran. sajna az ido nem volt a legtokeletesebb, de legalabb nem esett, es annyira nem volt hideg. kb olyan 15-20 ember jott ossze

ime az egyszer hasznalatos grillezo egy hasznalaton kivuli grillezo tetejen :)

mellesleg ennek a grillezonek nagyobb volt a fustje, mint a langja :)
egyebkent kolbaszt grilleztunk, meg sertes szeleteket, amiket en pacoltam, mmmm magyarosan. egesz jo lett. legalabbis senki sem panaszkodott :)
kaja utan meg fakultativ program kovetkezett, mindenki azt csinalt, amit akart: tollaslabda, foci, beszelgetes, sakk, frizbi…

…meg tanc:)

lengyel parocska.

az unnepelt probalkozik ezzel az izevel (ket darab kotel, egy-egy labdaval meg szalaggal a vegen):



Dilen a kerites tetejen. a frizbiert akart atmaszni a szomszedba, de vegul egy bulldog megakadalyozta:) a szomszed azert rendes volt, es visszaadta a frizbit


Rafao a hazteton. szinten frizbi ugyben :)


na most ennyi mindenrol tudtam beszamolni, udv mindenkinek!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home