Monday, June 05, 2006

yoyoyo
wazzup? vagyis what's up, azaz mi a palya?
itt a nagy viz masik oldalan izgalmas heten vagyunk tul: sharon osborne lekurvazta nemtomki loos-t, aki meg korabban lefekudt david beckhammel (sharon ozzy osborne felesege, valamint kelly osborne es egy fiatal alkoholista -akinek a neve nem jut eszembe- anyja). nem mellesleg pedig itt voltak gegeek, es eltoltottunk par napot, hmmm, nagyon is kellemesen. raadasul mar azt is tudom, hogy a kov hetvegen hastingsbe meg brightonba latogatunk gosiaval. apropo. a felreertesek elkerulese vegett, gosiat nem gozianak vagy goszjanak, dzsosanak vagy akarminek kell ejteni, hanem "gosa"-nak. szoval megyunk kirandulni, hal' Istennek nem dolgozom az angolok elso vb meccsen.
gegeek hetfon erkeztek, en aznap 5ig dolgoztam, utana taliztunk churchillel. ohm, nem, churchill szobranal, gegeek meg en. egyutt elmentunk covent gardenbe, ahonnan elsetaltunk a leicester square fele, china townba. feluton bedobtunk egy ale-t. china townban kajaltunk, sajna nem a legjobb etterembe mentunk, de nem volt rossz egyaltalan. utana meg meglatogattuk a hoteluket es nem messze onnan bedobtunk meg egy ale-t :)
masnap szinten otig dolgoztam, aznap meglatogattak a munkahelyemen. az volt az elso alkalom, hogy sort ittam a pubomban. (azon kivul csak az elso napomon dobtam be egy gint sutyiban, mert annyira nem tetszett a hely. gondoltam ha meglatjak, annal jobb, legalabb nem kell felmondanom :). idokozben megszerettem a helyet, ugyhogy azota nem iszom) na, mindesetre onnan elmetroztunk a london bridge-ig, kicsit setalgattunk arrafele, majd a hotelbe mentunk, gege apjanak feltort a sarka, o ott maradt, mi meg ketten elmentunk shoreditchba. ott ettunk egyet, meg beszelgettunk. az egyik kedvenc ugynevezett kavezonkba mentunk (Cafe 1001). egy kicsit ipari hangulata van, foleg elektro zenevel, tele fiatalokkal, muveszlelkekkel. mellettunk pl egy srac rajzolgatott, mar amennyire rajzolgatasnak lehet nevezni, amit csinalt. bar vegulis a ket evesek is "rajzolgatnak"...
szerda volt a nagy nap. szunnapot is kertem a munkahelyemen. reggel Greenwichben talalkoztunk, megneztuk a Cutty Sark nevu hajot. cutty sark kb annyit jelent, hogy "kicsi polo". be is mentunk a kicsi poloba: es ott le is fotoztam:
ez a kep akar szimbolikus jelentessel is birhatna: a vilagossagbol lementunk a sotetsegbe, brrrr

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home